Svårt

Vad ska jag blogga om?? Vad vill ni höra undrar jag. Jag kan tjata om mina bilar hur mkt som helst, eller hur synd jag tycker om mig själv för att jag är förkyld, eller hur trött jag är på alla som ringer mig och vill sälja skit.
Ringde en kille idag som tyckte jag skulle lämna in bilen för att se om det är nån rost inne i bilen.... Känns ju jävligt nödvändigt.
Marie har varit och tränat idag med, tänkte att jag och Iliaz skulle Ha mysigt själva ikväll istället, men han sov hela tiden idag igen. så jag satt och spelade "Anno 1404" tills Marie kom hem. Sen lagade jag mat för att hon va hungrig som tydligen va äcklig. Pannbiff med löksås. Hackade ner lite paprika i biffarna men det skulle jag inte ha gjort.
Jaja, jag ska sluta gnälla, känns ju som att inget går åt det håll jag vill. Eller ja.. vi har bara 5266kr kvar att betala på våran kretaresa:)
I morgon ska jag jobba så för se om jag uppdaterar då(om nått kul händer).

Kommentarer
Postat av: Mary

meeh de va inte alls äckligt, gillar bara inte varm paprika juu men det pillade jag ju bort :P

2010-04-14 @ 00:02:58
URL: http://marysolander.blogg.se/
Postat av: Fredric

Men endå!! löksåsen då??? som du inte ville äta av?? va va...:( ska aldrig mer laga mat åt dej;)

2010-04-14 @ 00:05:34
URL: http://fredriclof.blogg.se/
Postat av: Mary

förlåt :(

2010-04-14 @ 00:08:20
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0