Update

Jaha. Jag har varit lite dålig på att uppdatera på sista tiden, kanske för att jag inte har haft nått kul att skriva om.
Igår va iaf Marie ute med sina polare, och jag satt hemma med Iliaz och Joel och spelade skate2.
Idag ska jag äntligen skejta lite. Har planerat att göra det i typ 1 månad nu men det blir aldrig av, kanske för att man har en massa annat att göra nu när man är förleder och så. Antingen jobbar men eller så är man hemma med familjen, finns inte så mkt tid för annat tyvärr. Jag ska iaf hem till Dennis i Knivsta nu på morgonen sen drar vi nog till Uppsala.
Iliaz är för övrigt mkt bättre nu. Han hade en ett par tuffa dagar i början på veckan då han fick ligga på sjukan, men nu både andas han och äter mkt bättre. SKÖNT!! Inte kul när ens barn blir dåligt och måste in på sjukhus och skit.
Nu ska jag nog väcka marie så jag kan dra iväg(btw, kom hon hem vid 6 i morse:D haha, somna på bussen så hon åkte tillbaka till handen igen:) så kan de gå bebe<3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0