Update

Har inte haft tid att blogga nu på ett tag, och det för att jag har jobbat hela helgen. I dag iaf har jag inte gjort ett skit, Marie gick och tränade vid 6 och innan det skulle jag skruva med bilen. Jag han öppna garage porten, klia mig i huvudet och fråga mig själv "hur ska jag göra det här då???", sen va klockan typ kvart i 6. Då hade jag stått där i en timme och inte gjort ett skit typ. Förutom att dra sönder 2st skruvar till katten som hade rostat sönder.
Sen när Marie hade gått och tränat så tänkte jag att jag och Iliaz skulle ha lite tid och sitta och mysa bara han och jag, men så fort Marie hade gått så somnade han och sov ända tills hon kom in genom dörren igen.

Kommentarer
Postat av: Mary

bebbe e tööt

2010-04-12 @ 23:26:39
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0